Ние от Turbo-Expert не се ограничаваме в развитието и възможностите си и за това сме оборудвани НЕ с Един А Цели ДВА СТЕНДА за тест,настройка,разработване на турбокомпресори и програмиране на електронни актуатори и те са G3-min-Flow (Power) и Synthesis Flow Bench 2000S признати за едни а може би най-добрите в света което гарантира двойна проверка и свеждане на грешки и неточности до нула! 

След ремонта и асемблирането на един турбокомпресор нищо не приключва с неговото балансиране,и сглабяне, модерните турбокомпресори са оборудвани и разработени със сложни механизми за управление и следене на тяхната правилна работа.Според  световните производители на турбокомпресори като Garrett, Holset, IHI, KKK Borg Warner, и др. е, че след ремонт на турбокомпресор с променлива геометрия(VNT) е невъзможно да се постигне качеството на заводски настроен турбокомпресор, защото е невъзможно да се настрои и провери променливата геометрия без специална апаратура –може би е така НО НЕ И ЗА НАС, защото точно тук се намесват нашите Стендове за настройка и тест ! 
С НАЙ-ГОЛЯМА гордост можем да кажем, че разполагаме с най-модерните стендове в света както и с това че G3-min-Flow (Power) flowbench – е признат за Най-добрият, точен и надежден стенд в СВЕТА което го прави Rolls Royce на стендовете а именно защото се разработени от инженерите на СВЕТОВНИЯТ ЛИДЕР при производството на турбокомпресори GARRETT и е единственият на пазара който разполага на голяма база данни за турбокомпресори , и се разраства и обновява всеки ден като всичко е свързано Online в реално време и дори да липсва нещо то веднага бива набавено и достъпно което ни дава възможност да сме едни гърди напред защото ,когато другите стендове немогат да се справят с работата ТО НИЕ МОЖЕМ

машина за настройка турбо , машина за настройка турбокомпресор , настройка турбо , регулиране турбо


С наличието на G3-min-Flow (Power) и Synthesis Flow Bench 2000S тези два стенда НИЕ можем да настроим променливата геометрия и(пневматичен или електронен актуатор, както и ограничителният болт , така и да измерим хода на актуатора или да го тестваме за пропуски на вакуум, и много други тестове) по този начин вземайки предвид налягането, което прави компресорната(студената)част на турбокомпресора измерено на входа и изхода налягане, дебита на газовете минаващи през турбокомпресорът като литри въздух, температура и налягане на сгъстения въздух и много много други показатели то това гарантира 100% успешен завършек при настройката което гарантира че турбокомпресорът няма да изостава или превишава налягането което трябва да достави и което изисква компютърът на автомобилът. По този начин се гарантира че нужното количество налягане и дебит ще бъде доставен от турбокомпресорът и така вашият автомобил няма да има проблеми с разхода на гориво ,ускорението , пушеци и т.н

Общо и точно казано машините ни симулират работата на турбокопресорът в реални условия, като по този начин измерват и анализират всички важни параметри натоварване, разтоварване,поток и налягане на въздуха,крайните позиции на електронният актуатор и дали съвпадат с хода на геометрията и много много други параметри. 

машина за настройка турбо , машина за настройка турбокомпресор , настройка турбо , настройка електронен актуатор турбо

 машина за настройка турбо , настройка променлива геометрия , настройка турбо , регулиране турбо

Tест, настройка и програмиране на актуатора и ограничителният болт на турбото. 

Всеки един турбокомпресор е оборудван с разтоварващ и контролиращ налягането механизъм (тук изключение правят някои турбокомпресори за големи двигатели на камиони и трактори но последните поколения са вече оборудвани и те с променлива геометрия заради ефективността на този механизъм).Разтоварващият механизъм се управлява посредством така нареченият актуатор (разтоварващ клапан). При по-ранните модели турбокомпресори той е пневматичен и работи с вакуум или под налягане, докато при по-съвременните е електронен и представлява електромотор. От актуатора се определя кога, колко и при какви обороти да бъде отворена или затворена променливата геометрия или уестгейта (използваните наименования и термини са описани в секцията "турбокомпресори").

настройка електронен актуатор , ремонт електронен актуатор , настройка променлива геометрия , настройка турбо , обучение електронен актуатор

Изключително и задължително условие за правилната работа на един турбoкомпресора е правилно функциониращ актуатор. Пневматичните актуатори често изгниват и трябва да бъдат сменени поради факта че вече се износват и не могат да достигнат целият си ход, електронните дават дефекти все по често поради постоянната и непрестанна работа но за сметка на това са изключително по бързи и прецизни. При смяната е необходима прецизна настройка,защото неправилната такава на актуатора води до преждевременно претоварване и счупване на турбокомпресора или актуатора(електронен такъв) или до неправилна работа, при което автомобила няма мощност,пуши и т.н. Много от сервизите и хората които са си рециклирали турбокомпресорите в България а и не само са запознати с проблема на липса на мощност, пушеци ,излишни звуци и други, след смяна на турбото което  почти винаги това се дължи на зле настроен актуатор и ограничителен болт (има случаи в които има спукани маркучи и интеркулери,неработещи клапани и др. но това е рядко). За правилна настройка, проверка и програмиране на всеки един актуатор е нужно специално оборудване а тук се намесваме НИЕ защото можем да ви предложим най-доброто!


Нашите стендове G3-min-Flow (Power) и Synthesis Flow Bench 2000S разполагат с цялата база данни съдържаща всички параметри за тест,работна позиция, допуски, настройка и работа позволяваща ни да настроим почти всички турбокомпресори,стендовете постоянно се развиват, обновяват и базата данни непрекъснато расте.С апаратурата и стендовете с които разполагаме гарантираме пълната стопроцентова настройка според  изискванията на производителя.Възможността от грешка при измерването са сведени до минимум, защото настройката се извършва въз основа на зададените параметри а и защото за разлика от другите сервизи ние разполагаме с повече от една машина/стенд и можем да сравни и проверим всичко два пъти което гарантира крайният успех.

машина за настройка турбо , настройка променлива геометрия , настройка турбо , регулиране турбо

 машина за настройка турбо , настройка променлива геометрия , настройка турбо , регулиране турбо


Tест, настройка и адаптиране на турбокомпресори, които ще се използват с цел състезания и са преработени/модифицирани от електронен към пневматичен / вакуумен актуатор . 

Всеки, който професионално се занимава с тунинг на автомобил се е е попадал и  сблъсквал с трудното адаптиране на хибридно или преработено турбо към автомобила. Доста разпространено е използването на по големи турбокомпресори с електронен актуатор за тунинг с цел повишаване мощността на по-малки двигатели. За да работят правилно и адекватно обаче е нужно да се премахнето и преработката от електронен актуатор към вакуумен а тук е най-голямата тънкост и трудност в това как да се направи и настрои новият конверсиран актуатор на вакуум и ограничителният болт. Ако променливата геометрия не е настроена правилно и затваря прекалено много, се стига до много високо обратно налягане на изгорелите газове и турбокомпресора се превръща буквално в тапа за двигателя (геометрията пропуска прекалено малко газове), като драстично се влошават ефективността, мощността и опасността от счупване ,обратно е ако пък геометрията е  прекалено отворена, то достигането на исканото налягане е невъзможно или прекалено късно и турбото се развърта прекалено мудно с огромна турбодупка и спортният автомобил едва се движи и се получава тъй нареченият „турболаг“. Тук се намесваме ние и можем да предложим правилна настройка на променливата геометрията и конверсия от електронен към вакуумен актуатор, без нарушаване дебита и налягането на турбинната част тоест без да повишим обратното налягане (back pressure-a) и същевременно да извлечем безопастният максимум от компресорната част а това е възможно ЕДИНСТВЕНО чрез специалисти или правилно оборудване и познания с които ние разполагаме !  

 машина за настройка турбо , настройка променлива геометрия , настройка турбо , регулиране турбо


Ние от Turbo-Expert твърдим че нашите хибридни / тунинг тубокомпресори са по-добри  защото :

  1. Използваме собствено производство турбокомпресори,резервни части и компоненти с НАЙ-ВИСОКОТО качество.
  2. Оборудването с което разполагаме е най-доброто в световен мащаб.
  3. Стендовете с които разполагаме ЩЕ направят така че хибридният / тунингован турбокомпресор да е 100% ефективен !
  4. Имаме на разположение изключително голяма база данни, познания и машини както и достъп до CNC машини което ни позволява да разработваме,изработваме и произвеждаме сами компонентите които искаме или да го преработим за да се получи нужният детайл .
  5. Можем да изпитаме лимита на всеки един компонент за разлика от другите сервизи който сме вложили в турбокомпресора а това дава гаранция че крайният продукт ще по-добър, по-надежден и по-прецизен.
  6. Изключително голяма наличност на всички необходими артикули на място за да бъде извършена изработка за кратък период от време .  
  7. И много други ! 

Ние не оставяме нищо на случайността и чрез големи, по-точно огромни инвестиции в машини, техника, апаратура,обучение и развитие и професионален персонал Turbo-Expert поставя нови правила в разработката и качеството на всички турбокопресори били те нормални или хибридни защото за нас всички проекти са с еднаква важност а именно ВИЕ да сте удовлетворени че сте получили най-доброто за парите си !

Единствено при нас всеки клиент получава всички графики от изпитанията , настройката,баланса и всички тестове от турбокомпресор удостоверяваща правилната настройка и доказваща правилно преминатите тестове и изпитания ! НИЕ не прави компромиси с нищо ,нашата цел е да  оправдаем доверието на клиентите си!
документи турбо , машина за настройка турбо , настройка променлива геометрия , настройка турбо , регулиране турбо