VSR-Баланс Стенд за турбокомпресори
Ние от Turbo-Expert целим да предложим най-високото качество и услуги на своите клиенти !
За целта най доброто изисква най-добрите машини,оборудване,база и специалисти – А именно ние можем да ВИ го предоставим !След дълго време на усърден труд ,разработки в сътрудничество с международни компании като G3,EVB,Redat и др. ние разработихме собствен VSR баланс, който по нищо не отстъпва на световните лидери като Turbo Technics, но не спряхме до тук за да можем да предложим 100% то ние се оборудвахме и с още машини за да можем дори при най малкото съмнение да подложим всичко на Двустепенна проверка и да сведем дефектите ,проблемите и рисковете до минимум . Поради тази Цел ние закупихме една от Най-модерните машини за VSR Balance а именно EVB TURBO SYNTHESIS 2019, която е призната по цял свят и предоставя изключително точни и прецизни данни и позволява балансирането на турбокомпресори за Автомобили,Камиони,Трактори и др. и не спираме дотук ами и на компонентите на турбокомпресорът като компресорна перка ,работният вал поотделно и заедно !
Ето и Двете машини които гарантират че ще извършим процеса 100% правилно без грешки и минимален риск защото всяко съмнение може да бъде проверено .В ляво е VSR Balance machine Turbo-Expert а в дясно е EVB TURBO SYNTHESIS 2019
EVB TURBO SYNTHESIS 2019 Сама по себе си е разделена на две, в дясно Високо скоростният Баланс, а в ляво Ниско скоростен и средно скоростен баланс
EVB TURBO SYNTHESIS 2019 в дясно тества турбокомпресорът при зададени обороти неограничено време като разполага и тест за пропуск на масло от към топлата или студената част посредством 3 стъпален тест! Тистъпалният тест на турбокомпресорът функция налична единствено притази машина която се изразява в тест на ниски , средни и високи обороти за зададено време за да се гарантира херметичността на турбокомпресорът,по този начин можем да тестваме една за определено време при зададени от нас обороти и ако турбото харчи масло, то със сигурност ще се види и ще бъде ясно дали е при ниски обороти , средни или високи което гарантира че и ако проверяваме вашето турбо за дефекти преди ремонт ще можем да установим по лесно дефектите и дали разхода на масло идва от турбото или другаде дали при празен ход или при високо натоварване и т.н а това можем да го предложим само НИЕ . Нашите Машини са единствените които могат да тестват дали турбокомпресорът има пропуски на масло от къде и защо и при какви обороти и по този начи да разберем ако има допълнителен проблем по двигателя освен турбокомпресорът. Нашите машини и оборудване ни позволяват да балансираме и тестваме Всички турбокомпресори А нашата машина е ЕДИНСТВЕНАТА Която предлага Високоскоростен VSR баланс на Тежкотоварни Превозни средства. По време на балансът, турбостендът захранва турбокомпресорът с предварително загрято моторно масло до зададените градуси, под нужното налягане което може да бъде регулирано, като така се гарантира безопастността на лагерите и теста се извършва в условия, наподобяващи работния процес. Притокът на масло започва малко преди въртенето на турбината и завършва малко след пълното спиране на перките..
EVB TURBO SYNTHESIS 2019 в ляво се използва за нискоскоростен и средно скоростен баланс. При този метод се правят корекции, както по компресорната перка (студената), така и по турбинната част (топлата перка). Това е задължителен компонент който предоставя гаранция че няма дефектна топла перка/ос или компресорна перка защото единствено нашата машина предлага тест по отделно на компонентите който предоставя информация дали компонентите които ще бъдат вложени не са дефектни или криви ,и ако всичко е наред , то имаме Гаранция за качествен високоскоростен баланс.
EVB TURBO SYNTHESIS 2019 в дясно се използва за високоскоростен баланс. Финалният етап в процеса на балансиране е високоскоростния баланс, където се регистрират вибрации (дисбаланс) посредством модерна VSR ( Vibration Sorting Ring) технология. Чрез магнитни сензори се улавят най-финните вибрации,при този етап турбокомпресорът се развърта до максимално постижимата си скорост или тази безопасно зададена от завода производител ( при някои до 300 000 об/мин.). Корекции се правят само в компресорната част на турбото (студената част) като при нашите машини позволяват двоен баланс не само с отнемане на материал от гайката но и в периферията на компресорното колело ,който свежда дисбаланса до минимум . Голяма част от машини за баланс на пазара могат да работят с ограничен размер с най-разпространените размери турбини (около 75-80 мм диаметър на турбинната перка),което означава, че по-големи турбокомпресори не могат да бъдат балансирани високоскоростно а това е пагубно за всеки турбокомпресор ,ето тук Ние можем да предложим още повече защото нашите машини поддържат до 20кг. Ядро (CHRA) и компресорни перки над 150мм и работни валове/ оси над 100 до 150мм което НЯМА АНАЛОГ .Едва ли има много машини дори в Световен мащаб които могат да предоставят ТОВА на своите клиенти на ние Разполагаме с 2 от тях защото държим на професионализмът .
Напрактика това ни позволява да можем да тестваме и балансираме всички възможни турбокомпресори в света :
* Тест и баланс на турбокомпресори с по-голям размер
Големите Турбокомпресори за камиони, автобуси, строителни и аграрни машини , навсякъде се балансират само на ниски обороти или въобще не се балансират. Това води до бързото им износване и повреда, С нашите стендове то ние гарантираме перфектен баланс на всякакъв размер турбини защото можем да достигнем високоскоростен баланс за тези турбокомпресори от 30 000 до 100 000 об/мин, с което сме не една стъпка а няколко пред другите по отношение на качеството и възможности.
* Тест и баланс на състезателни и хибридни турбокомпресори(моторспорт)
Другото предимство което предлагаме чрез нашето оборудване е при хибридните и турбокомпресорите за силовите агрегати. Изключително големи турбокомпресори използвани в състезания на практика никой или изключително рядко някой разполага с оборудване да ги тества и гарантира баланса в България и не само НО вече можем да предложим това на Всички ,защото според моделът на турбокомпресорът и неговото предназначение ние можем да достигнем и изпитаме неговият максимум и да гарантираме че до там той е перфектни показатели!
Характеристиките на машините Turbo-Expert VSR и EVB TURBO SYNTHESIS 2019 с които разполагаме са :
Скорост на нискооборотен и среднооборотен баланс - от 1000 до 40 000 об/мин.
Максимална скорост на високоскоростен динамичен баланс за автомобили и състезателни/хибридни турбокомпресори - 300 000 об/мин. За Turbo-Expert VSR balance и 250 000 об/мин за EVB TURBO SYNTHESIS 2019
Максимална скорост на високоскоростен динамичен баланс за камиони, автобуси, строителни и аграрни турбокомпресори – 20 000 – 100 000 об/мин. За Turbo-Expert VSR balance и 30 000 – 100 000 об/мин за EVB TURBO SYNTHESIS 2019
Максимално тегло на централното тяло на турбото - 20 кг.
Минимален остатъчен дисбаланс - 0.01 gmm за Turbo-Expert VSR и 0.01 за EVB TURBO SYNTHESIS 2019
Максимално налягане на маслото - 7 bar за Turbo-Expert VSR и 6 bar за EVB TURBO SYNTHESIS 2019
Налягане на въздуха при мерене - 10 бар и за двете машини позволяващо многократни тестове и изпитания.
Обем на въздуха с който разполагаме при мерене - 1000 l/min и за двете машини позволяващо многократни тестове и изпитания.
Двустрано Балансиране гарантиращо 100% по добър резултат от Едностранното което гарантира и по малък оставащ дисбаланс и по този начин намаляване на напрежението върху работните компоненти и удължава живота на турбокомпресора .
И двете Машини Turbo-Expert VSR balance и EVB TURBO SYNTHESIS 2019 са изчислени изключително прецизно като съотношение тегло машина – турбокомпресор за да няма резонанс който да влие негативно на резултатите.
Ние не оставяме нищо на случайността!