През годините работа с клиенти, доставчици и партньори успяхме да изградим добра връзка и стабилна организация на работния процес и логистика.
Това обаче никога не е достатъчно и за това непрестанно се променяме, подобряваме и усъвършенстваме.
Как точно протича едно посещение при нас :
- Осъществявате контакт с нас чрез каналите за комуникация; телефон, е-mail, Skype, Viber, или на място в сервиза.
- С ваша помощ изготвяме първоначална работна карта с всички проблеми забелязани от вас, това на което искате да наблегнем и да обърнем особено детайлно внимание.
- Приемаме автомобила, като той бива опакован с предпазни покривала на седалката, волана и предпазна стелка. Записваме вашите данни телефон и имена , уточняваме начина за комуникация като мошем и да спомогнем със транспорта ви от сервиза.
- Автомобила минава обстоен технически преглед и софтуерна диагностика при което се изготвя протокол.
- Свързваме се с Вас и ви предоставяме подробен отчет по протокол за текущо състояние, детайлите по всички открити проблеми и необходимите действия за тяхното отстраняване.
- Получавате оферта за части и труд по точките в протокола избрани от Вас.
- След вашето одобрение и пристигането на частите ремонта започва.
- След като ремонта е завършен, проведен е функционален тест и когато всичко е наред получавате обаждане.
- Вземате автомобила си с фактура в която са описани всички извършени операции, протокол за предстоящи ремонти или обслужване.