Отстъпка от 10% до 30% при поръчка!
Понеделник - Петък : 09:30 - 18:00 +359 88888 9324

През годините работа с клиенти, доставчици и партньори успяхме да изградим добра връзка и стабилна организация на работния процес и логистика.

Това обаче никога не е достатъчно и за това непрестанно се променяме, подобряваме и усъвършенстваме.

Как точно протича едно посещение при нас :

  1. Осъществявате контакт с нас чрез каналите за комуникация; телефон, е-mail, Skype, Viber,  или на място в сервиза.
  2. С ваша помощ изготвяме първоначална работна карта с всички проблеми забелязани от вас, това на което искате да наблегнем и да обърнем особено детайлно внимание.
  3. Приемаме автомобила, като той бива опакован с предпазни покривала на седалката, волана и предпазна стелка. Записваме вашите данни телефон и имена , уточняваме начина за комуникация като мошем и да спомогнем със транспорта ви от сервиза.
  4. Автомобила минава обстоен технически преглед и софтуерна диагностика при което се изготвя протокол.
  5. Свързваме се с Вас и ви предоставяме подробен отчет по протокол за текущо състояние, детайлите по всички открити проблеми и необходимите действия за тяхното отстраняване.
  6. Получавате оферта за части и труд по точките в протокола избрани от Вас.
  7. След вашето одобрение и пристигането на частите ремонта започва.
  8. След като ремонта е завършен, проведен е функционален тест и когато всичко е наред получавате обаждане.
  9. Вземате автомобила си с фактура в която са описани всички извършени операции, протокол за предстоящи ремонти или обслужване.