ГАРАНЦИЯ
ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ – КАЧЕСТВЕНО,БЕЗПРОБЛЕМНО, БЪРЗО,КОРЕКТНО И НАЙ-ДОБРА ЦЕНА !
Ние от Turbo-Expert се стремим да предложим най-високото качество и професионални услуги към всеки клиент. За да важи гаранцията, трябва да са спазени всички гаранционни условия посочени от нас след като е извършен ремонт по-турбокомпресора. Всеки един клиент е длъжен да прочете и подробно да се запознае с гаранционните условия и при съгласие на съвместна работа автоматично ги приема. Гаранционните условия са общодостъпни в нашият уебсайт и допълнително се предават в печатна форма на всеки клиент, използващ услугите ни.
Turbo-Expert препоръчва да се извърши демонтажа и монтажа директно при нас в един от най модерните турбосервизни центрове на Балканите или в някой сервиз за който можем да ви асистираме и упътим за да бъде извършен качествен ремонт като по този начин ще се гарантира цялостен завършек!
1. ГАРАНЦИОНЕН СРОК
Гаранционният срок на рециклиран от нас турбокомпресор е 12 месеца , а на нов турбокомпресор е 24 месеца, освен ако не е упоменат друг срок и условия в отделно споразумение с клиента. Срокът започва да тече от датата на продажбата, или получаване на турбокомпресора и резеврните компоненти (получаването от клиента или сервизът), а не от датата на нейният монтаж или експлоатация.
2. ОБЕКТ НА ГАРАНЦИЯ
Гаранцията предоставена от Turbo-Expert важи за основно или цялостно ремонтирани турбини и компонентите вложени в тях . Това означава, че е сменено цялото средно тяло , както и всичко, което сме открили като дефекти и остранили и е подменено защото е директно като (компресорно колело,турбинно колело, променлива геометрия или актуатор). При частични ремонти, като смяна на перка, лагер, уплътнение или само актуатор,или казано на кратко - закърпване (по желание на клиента) а НЕ цялостна ревизия на турбокомпресора гаранция за турбото не се поема (защото почти всички частите са работили , вече износени и започнали деформация а не са нови и надеждни компоненти).
Тоест, ако сме сменили работното тяло(средното тяло) и не са открити други дефекти,което означава че всичко останало е здраво или пък сме сменили всичко компоненти които са били дефектирали, гаранцията важи. Ако обаче са подменени само частични компоненти, като нов актуатор, за да „закрепим“ турбото(защото клиента е решил че така е по добре) да работи още малко, не поемаме гаранция. Също така, ако сменим средно тяло , но по желание на клиента останалите повредени части не се сменят , гаранцията отпада.
При турбокомпресори с електронен актуатор гаранцията покрива актуатора САМО, ако е сменен или ремонтиран и настроен(обучен) от нас. Тоест, в случай, че едно турбо сме сменили всички дефектирали части и сме използвали само старите охлюви и стария електронен актуатор и след определено време този актуатор откаже да работи ,гаранцията не го покрива. В много случаи електронният актуатор като самостоятелен компоенет не може да бъде проверен на 100% защото турбокомпресорът ако е с блокирала или не настроена геометрия заради не-професионална ревизия може да доведе до неправилната работа на актуатора дори той да е перфектен или пък може да изгори "от раз" заради претоварване в една от двете крайни позиция . Стария (оригиналния) електронен актуатор не подлежи на гаранция, дори да е щателно проверен и тестван от нас подлежи на гаранция ремонтираната механика защото е доведена до състояние на чисто нов компонент .Това е важно да се знае, за да няма случаи, в които се търси гаранция на стара електронна част (при някои вече над 15 годишна), само защото ние сме я проверили или тествали и не сме установили видими проблеми в нея.
3. КАКВО ПОКРИВА ГАРАНЦИЯТА?
Гаранцията покрива само турбокомпресора. При евентуална повреда на турбокомпресор рециклиран или нов закупен от нас НЕ носим отговорност за съпътстващи повреди като дефектни вакуумни пътища,проблемни клапани за картерна вентилация, дефектни управляващи клапани като N75 или спукани маркучи и т.н които е трябвало да бъдат проверени при ремонтните дейности защото са част от всмукателната или турбо системата и са пряко свързани с управлението на турбокомпресора а това води до усложнения дори и на перфектно ремонтиран или чисто нов турбокомпресор , и последващите разходи, в резултат от повредата на тези компоненти са за сметка на клиента или сервизът извършил неквалифицирана услуга тоест монтаж без нужните познания и оборудване за извършване на тези проверки и непознат се достатъчно с това как функционира Двг, всмукателна система ,изпускателна система , сензори и т.н и непрочел нашите указания за нужни проверки които могат да предотвратят по тежки ремонти. И последващи Повреди на мотора в следствие на хидравличен удар, периферни повреди, разходи за пътна помощ, разходи по монтаж/демонтаж и транспорт , пропуснати ползи вследствие на неизправен автомобил и всичко останало в следствие на вече споненатие непрофесионално извършени услуги не подлежат на гаранционни претенции а само и единствено - ,самият турбокомпресор, .
4. СЛУЧАИ, В КОИТО ГАРАНЦИЯТА ОТПАДА:
5. В КАКВО СЕ ИЗРАЗЯВА ГАРАНЦИОННАТА ПОДДРЪЖКА?
В случай на рекламация Ние поемаме пълният ремонт на турбокомпресора или възстановява пълната платена от клиента сума обратно. При проблем с наш турбокомпресори или наши компоненти, ние ще направим всичко възможно да го поправим, като подменим всичко в него за наша сметка. При случай че се стигне до поредна рекламация, без да можем да установим проблем в колата ви то или ще се наложи автомобилът да бъде докаран при нас за да се отстрани проблема,или ще ви върнем парите обратно. Понякога има случаи, в които скрит проблем предизвиква постоянното дефектиране и счупване на турбокомпресорите и не можем да го открием само чрез турбокомпресора. В такива случаи, ви връщаме заплатената сума обратно , като по този начин не сте ощетени по никакъв начин. Така прекъсваме омагьосаният кръг, в който един турбокомпресор се връща няколко пъти за рекламация и никой не знае какво води до дефектирането .
Всички обявени цени за рециклирани турбокомпресори, важат само при връщане на старият турбокомпресор (било то дефектирал, или не , но същият модел )
Ние от Turbo-Expert искаме клиентите да знаят че сме изключително заети, стараем се да отделим време за всеки наш клиент, като така гарантираме внимание и качество. Напоследът все по често не успяваме навреме да отговорим на всички въпроси и запитвания, моля имайте в предвид, че всяко ваше запитване има технически характер, и за отговорим професионално и адекватно е нужно някой от нашият професионален екип да отговори а това отнема време но на всеки въпрос ще бъде отговорено. Поради високата ни заетост , нашият екип от техници работят целенасочено и понякога не могат да отговарят или стоят телефона дълго, затова предварително се извиняваме на всички, които са имали затруднения при свързването с нас или са били забавени в процеса на кореспонденцията.Искаме да ви благодарим за разбирането и оказаното доверие, което трябва да бъде заслужено и оправдано с качествена работа. Работа, която понякога е толкова много, че се налага да не не можем да отговорим веднага .